söndag, november 27, 2011

Lottas födelsedag 2011

Lottas födelsedag 2011

Min födelsedag firades i etapper!

Först i London tillsammans med dotter Lisa:

Lisa och jag 23 juni 2011 i London

Lisa kom över och firade min dag i London den 23 juni då vi också besökte RAI Ethnographic Filmfestival. Lisa väckte mig med musserande vin och jordgubbar som vi dricker ur små glas som hon shoppat dagen innan i London.



Sedan fortsätter firandet med döttrana Malin och Ebba-Lotta i Kalmar och på Ölnad:

Hemma i Kalmar fortsatte firandet med döttrarna Malin och Ebba-Lotta som bjöd på överraskningar i ett helt dygn.. Det började med Champagne hemma hos Malin.. Malin, Lotta och Ebba-Lotta-Lotta

Ebba & Lotta

Spa på Skansen, Öland med Ebba-Lotta & Malin


Mina flickor bjöd på god middag med Champagne

Lotta & Ebba-Lotta
Färja mellan Färjestaden och Kalmar.

Mina fantastiskt underbara döttrar anordnar dessutom ett större födelsedags-kalas i september på Ekenäs:

Samaneh gör mig snygg i håret innan festen.

Tillsammans med Kusin Bibbi som passade mig när jag var liten.

Ingrid Alexandersson med dotter Ragnhild

Gästerna hälsas välkomna av Lotta

Jag tillsammans med kusinerna Kerstin, Sophie och Ingrid

2 x kusiner Lotta Granbom

Inga kommentarer: